نگارخانه سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰

دوران کرونا، یکی از عجیب‌ترین دوره‌های زندگی هر یک از ما بود. خیلی از کارها را نمی‌توانستیم به شکل همیشگی آن انجام دهیم. کارهایی هم که بنا بود تا مثل گذشته ادامه پیدا کند، دیگر نمی‌شد با آن شور و شوق و حال و هوای سابق دنبال کرد. عجیب‌تر آن است که دیگر هیچ کاری بعد از دوران کرونا، شبیه کارهای مشابهش، پیش از آن دوره نشد…

به هر حال در این سال‌ها نیز تلاش و تقلای من در کارهای فرهنگی دانشگاه تهران، خاتمه نیافت و با انرژی و در کنار همراهان عزیزم، کارها را دنبال کردم. در ادامه تصاویر آن دوران را با هم ورق می‌زنیم…