جشن بیست سالگی کانون‌های فرهنگی دانشگاه تهران

1397/09/25 ۱:۲۹ ب٫ظ
  • صاحب امتیاز: کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران
  • نوع پروژه: رویداد
  • زمان انجام پروژه: آذر ۱۳۹۷
  • مهارت های بکار رفته: عملیات اجرایی، اجرای صحنه‌ای

این مراسم از ۱۹ تا ۲۱ آبان در باشگاه دانشجویان و پردیس مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد.
کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی دانشگاه تهران، در سال ۱۳۷۷ تأسیس شده و به عنوان یک رکن اصلی فرهنگ در دانشگاه تهران، نقش و جایگاه محوری در تحقق اهداف فرهنگی و اجتماعی دانشگاه داشته است.
احسان محمدی، دبیر جشن بیستمین سال تأسیس کانون‌های فرهنگی دانشگاه تهران و دبیر شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و دینی دانشگاه تهران، ضمن تاکید بر نقش و جایگاه کانون‌های فرهنگی در ترویج تعهد، کارآمدی، خودباوری، خلاقیت، مسئولیت‌پذیری اجتماعی، نقد و نقدپذیری، پویایی و امید در دانشگاه و جامعه، گفت: ترویج فرهنگ مسئولیت‌پذیری، اخلاق، همکاری، همگرایی، وحدت و همدلی، قانونگرایی، احترام، فهم و درک متقابل، داوطلبی‌گرایی و… از مهم‌ترین مسئولیت‌های اجتماعی نهاد دانشگاه است و کانون‌ها نماد تعهد به این ارزش‌ها هستند.
رویدادهای متعدد فرهنگی هنری از جمله نمایشگاه معرفی کانون‌ها، نمایشگاه عکس کانون ۲۰، کتاب‌خوانی و داستان‌خوانی، نشست‌های ادبی، عصرهای شعر، شب خاطره، نمایش‌نامه‌خوانی، اکران و نقد فیلم، گفت‌وگوهای فرهنگی، نشست‌های نقد و بررسی عملکرد کانون‌ها، گروه‌های مباحثه و رویدادهای آموزشی از جمله برنامه‌ها، کارگاه‌ها و نشست‌های علمی و آموزشی جشن بیستمین سال تأسیس کانون‌های دانشگاه تهران بودند.
در جشن بیست سالگی تأسیس کانون‌های فرهنگی دانشگاه تهران هم‌چنین از طرح‌های مهمی چون طرح نظام رتبه‌بندی کانون‌های فرهنگی، طرح تقویم کانون‌های فرهنگی، طرح رزومه فرهنگی اجتماعی دانشجویان، طرح تشکیل مجامع تخصصی کانون‌های فرهنگی دانشگاه تهران و… رونمایی شد.

علیرضا صبا در این جشن ریاست کمیته عملیات و پشتیبانی را بر عهده داشت. همچنین وی دبیر کارگروه طرح تشکیل مجامع تخصصی دانشگاه تهران بود. در پایان مراسم نیز دکتر محمد علی زارع چاهوکی، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، به همراه احسان محمدی، دبیر شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی دانشجویان دانشگاه تهران و دبیر جشن بیست سالگی کانون‌های فرهنگی دانشگاه تهران‌، از زحمات و فعالیت‌های علیرضا صبا تقدیر و تشکر کردند. در متن این قدردانی اشاره شده است : “اکنون که به همت بلند شما و دانشجویان گرامی، جشن بیست سالگی کانون‌های فرهنگی دانشگاه تهران به نماد پویایی و بالندگی کانون‌های فرهنگی و حوزه‌ی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تبدیل شده است، برخود لازم می‌دانیم از تلاش‌های ارزشمند شما تقدیر و تشکر نماییم.

دیدگاه تان را بنویسید

نظر خود را درباره این مقاله بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *