شرکت صنایع غذایی ماسترفوده

همت بلند مردان و زنان ایرانی توانسته است خودباوری را در مردمان این آب و خاک ایجاد کند و محصولاتی با کیفیت را در صنایع مختلف تولید کند. این همت بلند، فداکاری‌ها، تلاش‌ها و کوشش‌های بی‌کرانی را در پی خود داشته است. روایت و تلاش برای ماندگارکردن این تلاش‌ها در قاب رسانه‌های سمعی بصری مختلف، مهم‌ترین وظیفه هر کنشگر رسانه‌ای عاشق ایران و ایرانی است.

شرکت صنایع غذایی ماسترفوده، از شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ، به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد غذایی با کیفیت و سلامت‌محور شناحته می‌شود که با برندهای بایودنت، اکشن، دکتربن، تین‌تن، نیچردنت، آرمسترانگ و… محصولات متعددی را تولید و روانه بازار می‌کند. محصولاتی که علاوه بر کیفیت و طعم دلنشین، هر کدام به نحوی برای ارتقاء سلامت عمومی جامعه متناسب‌سازی شده‌اند. حذف رنگ‌های مصنوعی، حذف شیرین‌کننده‌های مضر و افزایش انواع ویتامین‌ها تنها بخشی از تلاش‌های این مجموعه در این راستاست.

علاوه بر کیفیت و سلامت‌محوری، آنچه نگاه ژرف و متفاوت این شرکت را بیش از پیش به نمایش می‌گذارد، تلاش‌های این مجموعه در زمینه‌ی مسئولیت اجتماعی شرکتی است. هر کدام از برندهای ماسترفوده متناسب با رسالت خود دارای طرح مسئولیت اجتماعی است که به مناطق محروم و کم‌برخودار این سرزمین یاری می‌رساند. بایودنت با کلینیک رایگان سیار دندانپزشکی بایودنیست، اکشن با خدمات ورزشی به نوجوانان و کودکان و نیچردنت با کاشت درخت در کنار دیگر برندها، هر کدام در زمینه‌ای به یاری مردمان ایران می‌شتابند. عمیق‌تر از آن مسئولیتی است که بر گردن مجموعه ماسترفوده به صورت کلان قرارگرفته است. کارآفرینی برای مناطق محروم و کم‌برخوردار و تربیت انسان‌های بزرگ، مهم‌ترین وظیفه‌ای است که ماسترفوده در قبال جامعه برای خود قائل است.

این ویژگی‌ها در کنار دو ارزش و شایستگی درونی خانواده ماسترفوده است که معنی پیدا می‌کند. «همراه نیک» و «خوب دست صبور» دو ویژگی اعضای خانواده ماسترفوده است. «همدلی و کارتیمی»، «مسئولیت‌پذیری»، «رازداری»،«احترام متقابل»،«همسویی و اشتراک منافع»، «نتیجه‌گرایی»، «یادگیری مستمر و نوآوری» و «کیفیت» ارزش‌های خانواده ماسترفوده است و فرد شایسته در این خانواده کسی است که «خلاق»، «وفادار»، «باهوش»، «دلنشین»، «سریع»، «تلاشگر» و «صبور» باشد.

ویژگی‌های درونی و برونی ماسترفوده، باعث شد تا علیرضا صبا، از ۱۲ آذر ۱۴۰۱ به این خانواده بپیوندد و در قسمت روابط عمومی مشغول به کار باشد تا بتواند این ارزش‌ها و ویژگی‌ها را به گوش جامعه برساند و برای ارتقاء و پیشرفت چنین مجموعه‌ای تلاش کند. تولیدمحتوای چندرسانه‌ای در زمینه‌های مختلف، انتشار مطبوعات و مدیریت شبکه‌های اجتماعی در کنار امور دیگر امور روابط عمومی، وظایفی است که صبا در این مجموعه عهده‌دار است.

اهم اقدامات علیرضا صبا در شرکت صنایع غذایی ماسترفوده

  • سردبیر نشریه خبری تحلیلی ماسترنیوز، فروردین ۱۴۰۱ تا کنون، روابط عمومی شرکت صنایع غذایی ماسترفوده؛
  • مسئول طراحی و محتوایی، تقویم فرهنگی ماسترفوده، مدیریت سرمایه‌های انسانی شرکت صنایع غذایی ماسترفوده، شهریور ۱۴۰۲ تا کنون؛
  • مسئول طراحی و محتوایی، دفترجه «خوب دست صبور» (مدل شایستگی عمومی ماسترفوده)، مدیریت سرمایه‌های انسانی شرکت صنایع غذایی ماسترفوده، زمستان ۱۴۰۱ تا بهار ۱۴۰۲؛
  • مسئول طراحی، دفترچه «همراه نیک» (بیانیه ارزش‌ها، منشور اخلافی و ضوابط رفتاری ماسترفوده)، مدیریت سرمایه‌های انسانی شرکت صنایع غذایی ماسترفوده، زمستان ۱۴۰۱؛