با حکم رییس دانشگاه تهران؛ علیرضا صبا در شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی دانشگاه بدون دخانیات عضویت یافت

1398/09/25 ۰:۰۰ ق٫ظ

علیرضا صبا به عنوان عضو شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی دانشگاه بدون دخانیات منصوب شد.

دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران، طی حکمی علیرضا صبا، دبیر شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران را به مدت یک سال به عنوان عضو شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی دانشگاه بدون دخانیات منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:« به استناد مصوبه هیأت رئیسه محترم دانشگاه مبنی بر تصویب و ابلاغ خط مشی دانشگاه بدون دخانیات، به موجب این حکم به مدت یک سال به عنوان عضو شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی دانشگاه بدون دخانیات منصوب می شوید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و همیاری دیگر همکاران مؤمن و متعهد دانشگاه در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله و ارتقای سلامت دانشگاهیان مؤفق و مؤید باشید.»

همچنین دکتر سعید حبیبا، معاون دانشگاه و رئیس سازمان خدمات دانشجویان دانشگاه تهران، در دو حکم جداگانه، علیرضا صبا، دبیر شورای هماهنگی را به عنوان عضو کارگروه اطلاع رسانی و رسانه و کارگروه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بدون دخانیات منصوب کرد.

در متن این دو حکم آمده است:«امید است با استعانت از پروردگار متعال و مشارکت یکپارچه و هدفمند کارگروه‌های تعیین شده، اقدامات مؤثر جهت اجرای مفاد خط مشی دانشگاه بدون دخانیات صورت گیرد.»

دیدگاه تان را بنویسید

نظر خود را درباره این مقاله بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *